sobota, 1 lutego 2014

MAŁA BIAŁA DAMA

Robię mitenki dość często.
Duże, małe, kolorowe i czarne.
Ale teraz pokażę Wam takie, które bardzo mi się podobają.
Podarowałam je miłej i bardzo utalentowanej osóbce, Palinie.
Palina jest artystką od szycia gorsetów na miarę. Nie byle jakich!
Jej prace są finezyjne i wymarzone, dzieła sztuki - a wiem co mówię!
 Dokładnie i precyzyjnie wykończone.
Trafiłam na Corsetry & Romance jak zawsze, "przypadkiem"
Zamówiłam u Niej gorset "pod" a wykonała go tak, że noszę go i "pod" i "na"
Moja radość jest ogromna!
Zapraszam Was do obejrzenia jej cudeniek, zamawiania i radości z tali osy :)

 
I dlatego powstały mitenki takie, jaka wydawała mi się Palina.
spójrzcie sami...
Palinko, bardzo Ci dziękuję.

Mitenki - BIAŁA DAMA - wełna z merynosów z dolicowaną bawełnianą koronką i perełkami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz