czwartek, 5 września 2013

VEDIC ART




 
Stojąc na wzgórzu swoich marzeń rozpościeram skrzydła
czuję wolność i siłę, mam moc.
Tworzę i kocham.
Jestem sobą.
Jestem ponad...
Odnajduję nowe światy i umiem zabrać Cię ze sobą.
Do Ciebie należy decyzja...
K.H-S. 

11 sierpnia 2010 skończyłam kurs Nauczyciela Vedic Art, na wyspie Oland w Szwecji. 
Poniżej zdjęcie z moim Nauczycielem - Johannesem Källmanem,
synem twórcy metody - Curtem Källmanem.

Katarzyna Hojan-Sitkowska i Johannes Källman,

Malowałam tą metodą już wcześniej ucząc się jej w Polsce.
Czym jest Vedic Art?
Dla mnie wszystkim - kreacją, miłością, spełnieniem marzeń.

 
Moja sztuka odzwierciedla i jest odzwierciedleniem tego, gdzie jestem w moim życiu i co mówi moje serce do mnie poprzez kolory, kształty i symbole. 
Dlatego niezmiernie cieszę się, że wracam do malowania.

2 komentarze: