środa, 23 października 2013

Zeszły weekend spędziłam w drodze.
Byłam między innymi u Moniki i Tomka.
Uczyłam się fotografować.
Dziękuję Wam Kochani za niezwykłą cierpliwość do mnie!
Wiele czasu spędziliśmy na rozmowach.
Oglądałam na żywo tworzone przez Monikę fraktale, czyli piękno zaklęte z matematyce.
Jestem pod ogromnym wrażeniem.
zapraszam na Moniki blog

Te zdjęcia są autorstwa Moniki i Tomka, ale niebawem będą moje, w końcu nadrobię zaległości  :)


Szal - granat z jedwabnymi różami. Gładki, delikatny i cieniusieńki. Niezwykle plastyczny! Zarezerwowany.


Bolerko z mojego autorskiego wzoru. Granat z fioletem i srebrem.

Przód:
tak, dobrze widzicie - jestem szczęśliwa!

Tył:


i moja ukochana sukienka, której prawie nie zdejmuję z siebie:
Tak mi się podoba, że sama bym ją od siebie kupiła.

prawda, że widać rękę profesjonalistów?

i przypominam o akcji Polskiego Rękodzieła, którego znak z dumą używam:
Rękodzieło tworzone jest z miłości do piękna...

Możemy podzielić się tym pięknem z osobami dla Nas najważniejszymi i podarować im odrobinę luksusu, którą tworzą polscy rękodzielnicy.
Radość z otrzymania niepowtarzalnego prezentu jest bezcenna, a po latach na pewno każdy doceni jakość tych prac, unikalność wzorów i materiałów

Wspierajmy polskie rękodzieło - w końcu zasługujemy na to, co najlepsze! Nie tylko w święta...

Jeśli się z nami zgadzasz, pomóż nam promować tą ideę i udostępnij
Grunwaldzka 183 Bydgoszcz
 
 Pozdrawiam Was jesiennie 
Katarzyna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz